Länder
Deutschland
Weitere Looki-Spiele
Login
    Thorfinlepourfendeur
    Gast

Standard Berserker Frankreich

Hallo,

Ich spreche deutsch nicht.
    I am a player from french Gronenland version.
    V2 version arrived on 25/10/2011.
    We asked for a free reset evolutions points like you had on Gronenland with your V2. We never had this free reset allowed. The reason for this negative answer is quoted below :

"23/11/2011 16h52 #42
    Lordwin
    Administrateur Lordwin

Déjà de un, sachez que moi je ne gagne pas plus si vous dépensez plus donc déjà mon but n'est pas lucratif.

Pour faire simple, chaque serveur est indépendant, j'ai demandé à offrir la reset mais j'ai pas eu de réponse, surtout côté allemand donc en l'absence de réponse claire et précise je ne peut rien faire.

Donc merci de stopper les : ils veulent que du pognons et autres trucs dans le genre.

A la base la V2 est la pour corriger les bugs et re-équilibrer le jeu, surtout au niveau du clan. "

Translation :
    "
    Pour faire simple, chaque serveur est indépendant, j'ai demandé à offrir la reset mais j'ai pas eu de réponse, surtout côté allemand donc en l'absence de réponse claire et précise je ne peut rien faire.
    "

=> " To be simple, each servor is independant, I claimed to offer free reset but I didn't have an answer, especially from deutsch part, so without answer clear and sharp I can not do nothing"

All right, so our Admin was waiting from an answer from Gronenland Support as it seems and as it is normal to Looki.de to Looki.fr.

To make simple, we never had free reset, we never had a new Wiki, we never have the weight formule by an official way, we never had bugs correction since the V2 (or only little bugs correction, but the mains bugs stay), we never had (on Looki.fr) the Justies utility (no Lotterie and no use for them).
    The more important is that there are bug cheating (reported to the support but they do not do something to correct them), bug cheating on building and this since the beginning of Berserker.
    We are playing on a great bugged V2, I say it without exageration, and a V2 without sense. We never had for example the Events in Bjergøy, and the only item which is winnable is useless, Korrigann's flute never worked !

So, to make simple, when it is gonna to change for us. I asked to you because as I read from the Admin of Berserker's game you are involved.

Thanks for considering all of this, excuse me for english langage.

Thorfìn.

Spam-Lehrling ArtemisEntreri befindet sich auf einem aufstrebenden Ast Benutzerbild von ArtemisEntreri

Standard

Was ich hier für mich rauslesen konnte ist- das es euch in Frankreich mit dem Spiel noch schlechter geht als uns, bei euch existiert wohl sogar noch der Ausbaubug. Die Knochenflöte funktioniert nicht, die Skillpunkte wurden nicht kostenlos zurückgesetzt usw.. Keine Events in Bjergoy
    Da kann man nur mit dem Kopf schütteln

What I could get out here for me by reading the text-you in France are even worse off than us with the game, the bulílding bug does exists in even this time. The bone flute does not work.reset of the skill points were not done for free after updating to V2 etc No Events were to do in bjergoy

Im bad suprised
    Update vom 07.02.2012 = ²
    R.I.P. Gronenland

BANNED jfili befindet sich auf einem aufstrebenden Ast Benutzerbild von jfili

Standard

Salut Thorfin,

I think you wont get an usefull answer from our support. They either have no idea, what they are doing. So be happy with your frozen support and pray, that you will never get the Version from tomorrow.

ich denke, das du keine sinnvolle Antwort von unserem Support bekommst. Der hat ebenfalls keine Ahnung was er macht. Sie mit deienm eingefrorenen Support glücklich und bete, dass du die Version von Morgen nicht bekommst.

Hallo play, angepisst?

Thorfinlepourfendeur
    Gast

Standard

Hallo Fili,

Ja, ich verstehe aber mindestens eine korrekte Version
    Wiki und Bug-frei und mit Quests ...
    Dies scheint normal
    Danke und gutes Spiel

Standard

Zitat Zitat von Thorfinlepourfendeur Beitrag anzeigen
    Hallo Fili,

Ja, ich verstehe aber mindestens eine korrekte Version
    Wiki und Bug-frei und mit Quests ...

Das haben wir uns auch gewünscht. Bekommen haben wir den Mist von Morgen.

Möchtegern Ulli_Support hat die Renommee-Anzeige deaktiviert

Standard

Leider haben wir auf die Aktionen vom franz. Support keinerlei Einfluss, d.h. jeder Server hat sein eigenes Team. Dieses Team entscheidet für den Server, welche Events und welche Änderungen in das Spiel eingebaut werden und welche nicht. Wir können den Kollegen höchstens eine Information geben, jedoch können wir ihnen nicht vorschreiben, was sie ins Spiel einzubauen haben.

Bezüglich der Updates, in diesem Fall ist Deutschland immer der Vorreiter was die Updates angeht, erst danach kommen die anderen Länder, d.h. im Klartext, mögliche Fehler bzw. Neuerungen werden immer später als im deutschen Server eintreffen. Daher kann es durchaus sein, dass in Deutschland kein Fehler mehr existiert, allerdings aber noch in anderen Ländern.

I regret to inform you, that we have no influence on the support for the French server – i.e.: Every server has it’s own team. This team decides for each individual server, which events and changes are implemented into the game, and which not. Because of this we are only able to give the colleagues information, but cannot dictate them which changes to implement into the game on their server.

Concerning updates: In this issue the German server has always been the primary server; after this server, the servers of the other countries follow. This means, that fixes for possible errors or updates are always a bit later on foreign servers than on the German ones. This means, that there some error may already be fixed here, but can still be found elsewhere.

Thorfinlepourfendeur
    Gast

Standard

Hello Ulli_Support,

Thank you for your answer. Even that means that it is Berserker's Support France who is completly responsable of the game following and bug fixing. These are not good news because they had been already informed with the several problems and they don't do the necessary.

Yes I know that the France servor is going after Gronenland updates.

I hope you understand the incomprehensions and incoherence of the situation because we have been announced, promised for a new Wiki and there is not, quests and events in Bjergøy and we have not, and bugs (and cheat) without solutions.

Ok, thanks to have contacting France Support about all of this, I think it is important for the Looki reputation.

I hope you will get sucess with your 07/02 version even I think there are more things to do to give interest for new players and the game but I am not a Gronenland player so I may have lack of argumentation for all of this.
    Have a good game Ulli_Support.

Thorfìn.

Benutzer eisenschwein0815 befindet sich auf einem aufstrebenden Ast

Standard

Zitat Zitat von Ulli_Support Beitrag anzeigen
    d.h. im Klartext, mögliche Fehler bzw. Neuerungen werden immer später als im deutschen Server eintreffen. Daher kann es durchaus sein, dass in Deutschland kein Fehler mehr existiert, allerdings aber noch in anderen Ländern.

This means, that fixes for possible errors or updates are always a bit later on foreign servers than on the German ones. This means, that there some error may already be fixed here, but can still be found elsewhere.
    errors or updates
    .... errors ARE updates

Spam-Lehrling ArtemisEntreri befindet sich auf einem aufstrebenden Ast Benutzerbild von ArtemisEntreri

Standard

Ja finde ich auch herrlich :-))

mögliche Fehler bzw. Neuerungen werden immer später als im deutschen Server eintreffen
    Juhu wir haben die Fehler wenigstens immer zuerst
    Update vom 07.02.2012 = ²
    R.I.P. Gronenland

Möchtegern Ulli_Support hat die Renommee-Anzeige deaktiviert

Standard

Der dann auch gleich behoben wird, wenn man ihn direkt entdeckt

Möchtegern Havgrimur befindet sich auf einem aufstrebenden Ast Benutzerbild von Havgrimur

Standard

Ja nee is klar ne...!!!
    Ehemaliges Oberhaupt der: Lost Guards of the Night

Standard

Genau, da muss ich dir Recht geben. Zum Beispiel der Bug mit den feststehenden Informationen zur Arena, wurde schon Monaten nach dem er bekannt wurde behoben.

Oder der Ausbaubug, der Jahrelang BEKANNT und AKTIV war. Ist der überhaupt behoben?

Weist du was du schreibst?
    Glaubst du was du schreibst?

Warte Mal, ich muss mal ein Zitat von Meisterin Hauru (Das war doch bestimmt dein alter Nick, oder? Ich meine die hatte genauso viel Ahnung wie du.) und dem Garstigen Hobbit herauskramen:
    Zitat Zitat von Meister_Hauru Beitrag anzeigen
    Alle Fehler die aufgetreten sind, wurden entweder während der Betaphase nicht gefunden, ....
    Lach ... du bist so witzig ...
    ...oder traten auf, weil das Update sehr umfangreich war.
    Gröhl ... nein, nicht, hör auf, ich kann nicht mehr ...
    Wir haben aber den Großteil aller Bugs bereits behoben.
    Röchel ... Gnade, lass Gnade walten, ich bitte dich!
    Also so einen klasse Joke, das kannst nur du schreiben.

Benutzer eisenschwein0815 befindet sich auf einem aufstrebenden Ast

Standard

wenn wer ihn entdeckt? derjenige scheint bisher eher blind gewesen zu sein.

Thorfinlepourfendeur
    Gast

Standard

Zitat Zitat von ArtemisEntreri Beitrag anzeigen
    Was ich hier für mich rauslesen konnte ist- das es euch in Frankreich mit dem Spiel noch schlechter geht als uns, bei euch existiert wohl sogar noch der Ausbaubug. Die Knochenflöte funktioniert nicht, die Skillpunkte wurden nicht kostenlos zurückgesetzt usw.. Keine Events in Bjergoy
    Da kann man nur mit dem Kopf schütteln

What I could get out here for me by reading the text-you in France are even worse off than us with the game, the bulílding bug does exists in even this time. The bone flute does not work.reset of the skill points were not done for free after updating to V2 etc No Events were to do in bjergoy

Im bad suprised
    Hallo Artemis,

Jajaja,

Es ist wie dieses.

Es hat mich inspiriert:

Credits : Bandits from "Defender of the Crown", Cinemaware, 1986.

Standard

Großartig
    Danke thorfin

Fantastic
    Thank you Tharfin

Excellent
    Merci beaucoup Thorfin

+ Auf Thema antworten
Seite 1 von 4 1 2 3 ... LetzteLetzte
(Cluster: web3 - Sprache: de)
zur Empire Universe 2 Homepage